Razmišljajte kao dizajner: dizajnersko razmišljanje u razvoju proizvoda i usluga

Design Thinking, prevodi se kao dizajnersko razmišljanje ili dizajnersko promišljanje i predstavlja relativno novi pristup rešavanju problema, koji pokušava da u različitim fazama razvojnog procesa implementira metode koje dizajneri koriste u svom radu.  Dizajnersko...

Paradajzom protiv prokrastinacije – Kako povećati produktivnost?

Svi mi, s vremena na vreme, imamo problema sa prokrastinacijom, bilo da je u pitanju spremanje ispita, pisanje seminarskog rada, ili nešto treće. Neretko se susrećemo sa nedostatkom potrebnog vremena za obavljanje određenog zadatka usled manjka produktivnosti. Ipak,...

Kako 7 dana skratiti na 2,2 sekunde uz pomoć Blockchain-a Put jednog manga

Dugo očekivani nastavak teksta o Blockchain-u (Prva karika lanca). Naslov nije ništa manje egzotičan. Verovatno se pitate o čemu se ovde radi, kakve veze ima običan mango sa blockchain tehnologijom?Trovanje hranom ili bolesti koje su prouzrokovane hranom, mogu da...

PAMETNI GRADOVI – put ka održivoj budućnosti

Da li ste znali da skoro polovina svetske populacije živi u gradovima? Do 2050. godine, smatra se da će ovaj podatak porasti na čak dve trećine. Imajući u vidu ovo saznanje, postavlja se pitanje: Kako upravljati rastom gradske populacije i obezbediti održiv život u...

5G Mreža – mogućnosti i primene

5G mreža. Ono o čemu trenutno svi pričaju, a niko baš nije siguran šta je, kako radi, čemu služi i kako može da promeni industrije i svakodnevni život.5G (peta generacija) mreža je jednostavno rečeno sledeći korak u razvoju internet tehnologije. 5G mreža obećava...

NEMOJ DA RAZMIŠLJAŠ O RUŽIČASTIM SLONOVIMA -Kako da poboljšamo svoje pamćenje?-

„Sećanja se konstruišu. I rekonstruišu. Pamćenje funkcioniše kao stranica Vikipedije: možete da pristupite svom sećanju i da ga promenite, ali isto tako mogu i drugi.“Ovaj citat profesorke Elizabet Loftus navodi nas na razmišljanje o nesavršenosti našeg pamćenja....

CTM preporučuje: Sedam navika veoma uspešnih ljudi

Ključ uspeha je u fokusu na sve sfere života. Veruje se da sami u sebi možemo da otvorimo vrata promene

CTM preporučuje: Počni sa zašto

Veoma malo ljudi u svetu zna zašto radi to što radi. Mnogi misle da rade nešto zbog novca, ali istina je da uvek postoji neki ključni razlog, iza koga se krije suština…

5 načina da pobedite PROKRASTINACIJU

NAPRAVITE ZONUSa ovakvim podnaslovom možete svašta da pomislite, ali nije ništa strašno. Robin Sharma poznati pisac knjige „Budni u 5“ i „Kaluđer koji je prodao svoj ferari“ priča u svojim knjigama o tome kako morate da izbacite tehnologiju iz svog okruženja dok...

Pivotiranje: Zaokretom do uspeha

Najvažniji izazov u razvoju uspešnog proizvoda je odluka o tome kada je trenutak za zaokret (pivotiranje). Zaokret u tom smislu predstavlja promenu fokusa startapa kako bi se testirao drugačiji proizvod, strategija ili motor rasta (ono što pokreće rast u kompaniji)....

PAMETNI GRADOVI – put ka održivoj budućnosti

Da li ste znali da skoro polovina svetske populacije živi u gradovima? Do 2050. godine, smatra se da će ovaj podatak porasti na čak dve trećine. Imajući u vidu ovo saznanje, postavlja se pitanje: Kako upravljati rastom gradske populacije i obezbediti održiv život u...

5G Mreža – mogućnosti i primene

5G mreža. Ono o čemu trenutno svi pričaju, a niko baš nije siguran šta je, kako radi, čemu služi i kako može da promeni industrije i svakodnevni život.5G (peta generacija) mreža je jednostavno rečeno sledeći korak u razvoju internet tehnologije. 5G mreža obećava...

CTM preporučuje: Počni sa zašto

Veoma malo ljudi u svetu zna zašto radi to što radi. Mnogi misle da rade nešto zbog novca, ali istina je da uvek postoji neki ključni razlog, iza koga se krije suština…

5 načina da pobedite PROKRASTINACIJU

NAPRAVITE ZONUSa ovakvim podnaslovom možete svašta da pomislite, ali nije ništa strašno. Robin Sharma poznati pisac knjige „Budni u 5“ i „Kaluđer koji je prodao svoj ferari“ priča u svojim knjigama o tome kako morate da izbacite tehnologiju iz svog okruženja dok...

Pivotiranje: Zaokretom do uspeha

Najvažniji izazov u razvoju uspešnog proizvoda je odluka o tome kada je trenutak za zaokret (pivotiranje). Zaokret u tom smislu predstavlja promenu fokusa startapa kako bi se testirao drugačiji proizvod, strategija ili motor rasta (ono što pokreće rast u kompaniji)....

Pitch Perfect: Kako ostaviti dobar utisak?

Pitch tj. Sales Pitch predstavlja način da ubedimo nekoga u nešto.Izlažući unapred pripremljenu prezentaciju strategije razvoja proizvoda ili usluge, pokušavamo da ubedimo nekoga da naš proizvod ili usluga ima potencijal razvoja i komercijalizacije na tržištu. Da ne...